[HD] Moje krev 2009 Celý Film Online

★★★★☆

Moje krev má skóre 8,6 z 10, na základě 9086 recenzí



Summer (Ashle Greene, Twilight sága) hledá svého otce. Cestou potká sympatického mladíka Toma (Peter Mooney, Kriminálka Miamai) a rozhodne se u něj přespat. Příjemný večer se ale zvrhne v boj o život. Psychicky vyšinutý Tom ji uvězní ve své "lidské zahradě". Tou je špinavý sklep a v něm další dívka Amber (Dani Kind), už na pokraji smrti. Zoufalou situaci se Summer rozhodne řešit lstí. Pomalu s Tomem navazuje vztah a čeká na příležitost utéct. Psychologický horor navazuje na klasické snímky tohoto žánru jako je Mlčení jehňátek nebo Misery nechce zemřít. Do poslední chvíle udržuje napětí a překvapující závěr vyráží dech!

Podrobnosti




[HD] Moje krev 2009 Celý Film Online


Původní název : Moje krev
Jazyk : srbochorvatština (sh)
Režie : Erykah Kray
Žánr : experimentální - Horor, Thriller
Délka : 151 minut
Scénář : Aibhlinn Medi
Země : Mauricius

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Disgraced Productions
Distribuce : Extreme Associates
Premiéra : 21. leden 1942
Rozpočet : 54 412 471 USD
Výnos : 67 723 750 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Anae Aizza
Hudba : Jocelyne Aziah
Střih : Reshma Nagma
Hlavní role : Bay Elleah
Kostýmy : Marilia Daliya
Kamera : Sham Karo

Související články

Moje krev Summers Blood 2009 Č ~ Když chceš přežít musíš do toho dát všechno Summer Ashle Greene Twilight sága hledá svého otce Cestou potká sympatického mladíka Toma Peter Mooney Kriminálka Miamai a rozhodne se u něj přespat Příjemný večer se ale zvrhne v boj o život…

informace o krvi ~ informace o krvi Krev je lze charakterizovat jako červenou neprůhlednou vazkou kapalinou která plní několik životně důležitých funkcíJedná se především o

Moje krev 2009 Online recenze novinky FILMTORO ~ Summer Ashley Greene hledá svého otce Cestou potkává sympatického mladíka Toma Peter Mooney a rozhodne se u něj přespat Příjemný večer se ale zvrhne v

Moje krev Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Moje krev 46 Hodnocení Č Počet zhlédnutí 11538 Popis Když chceš přežít musíš do toho dát všechno Summer Ashle Greene Twilight sága hledá svého otce Cestou potká sympatického mladíka Toma Peter Mooney Kriminálka Miamai a rozhodne se u něj přespat Příjemný večer se ale zvrhne v boj o život

Moje krev me filmy a seriály online v ~ Moje krev 2009 Stručný popis IMDb skóre 0 Když chceš přežít musíš do toho dát všechno Summer Ashle Greene Twilight sága hledá svého otce Cestou potká sympatického mladíka Toma Peter Mooney Kriminálka Miamai a rozhodne se u něj přespat

3 kapitola Moje krev jeho krev Moriganz druhé strany ~ Moje krev jeho krev Zvonek ostře cinkl Díkybohu že ho nad těmi dveřmi máme protože mám takový nepříjemný dojem že jsem na chvilku usnula přímo na pultě vedle pokladny

informace o krvi ~ is ranked 10425448 in the world amongst the 40 million domains A lownumbered rank means that this website gets lots of visitors This site is relatively popular among users in the united states

Moje krev 20091 Summers Blood ~ Obsah filmu Moje krev Mrtvá žena leží na své posteli Vedle ní Gant Zabil ji protože neměla ráda svou rodinu A rodina je základ všeho Summer je mladá dívka která se vydává najít otce kterého nikdy nepoznala Ani on neví že má dceru Summer není žádná křehotinka

Moje krev 2009 ~ Moje krev Horor Kanada 2009 91min Psychologický horor navazuje na klasické snímky tohoto žánru jako je Mlčení jehňátek Režie Lee Demarbre Hrají Ashley Greene Peter Mooney Barbara Niven Stephen McHattie Peter Michael Dillon Cinthia a další

Až příliš častá těhotenská komplikace Moje krev ubližuje ~ Až příliš častá těhotenská komplikace Moje krev ubližuje děťátku O to jakou má kdo z nás krevní skupinu se nijak zvlášť nestaráme nakonec to vlastně ani není příliš třeba Maximálně se někdo z nás zajímá o dietu podle krevních skupin ale to spíš proto že už neví z jakého konce to hubnutí začít


Related Posts:

Disqus Comments